Godt Nytår!!!

Til alle jer der mangler et lækkert nytårs outfit, eller strømpebukser, en neglelak eller nogle fede øreringe! Så kom ned forbi butikken i dag mellem kl.11-15!

Vi vil også gerne ønske jer et rigtig godt nytår, og vi glæder os til at arbejde med alle jeres forslag til forbedringer af bloggen i det nye år!

Pas på jer selv og hinanden i aften, og vi ses i Donn Ya Doll i 2011!

2 responses to “Godt Nytår!!!

  1. Hej
    Jeg kan se at du/i forhandler muu:baa læderjakker. Jeg har længe ønsket mig sådan en men er i tvivl om størrelsen og ved ikke helt hvor de forhandles i danmark. Jeg er normalt en eur38 og uk 10/12.
    Hvilken størrelse ville i anbefale i en muu:baa læderjakke?
    Jeg har hørt at de godt kan være lidt små i størrelsen, men på den anden side ville det jo også være surt at købe en uk 12 og så svømme i den…
    Håber i kan hjælpe mig… kan man evt. se hvilke jakker i har hos jer?

    • Hej Rie!

      Vi synes at muu:baa er meget normale i størrelsen.
      Som du selv siger skal man jo ikke svømme i den, men det er jo samtidig godt at kunne have en sweater inden under den.
      Pt har vi 3-5 modeller hjemme. Det kan da være at der snart kommer et læderjakke indlæg?! 🙂 Ellers er du jo meget velkommen til at kigge forbi og prøve dem!

      Kh Donn Ya Doll

Skriv et svar

