Ekko ekko…

Halsrør fra Echo tl 299kr

Handsker fra Echo til 325kr

One response to “Ekko ekko…

  1. Hej i butikken! Jeg er igang med at promovere mine egne hama-perle smykker, som de sidste år er blevet en populær trend hos unge i københavn. De er efter eget design og med lidt inspiration fra computermotiver og tegnefilm.
    Det kunne være fedt at få noget samarbejde med jer, så i kunne sælge mine smykker i butikken, med en procentdel af overskuddet til mig.
    Tag et kig på min hjemmeside ovenstående, og lad endelig høre fra jer. Jeg er åben overfor alle idéer!
    Mvh. Tine

Skriv et svar

