Skynd dig!

Så er den sidste sending sorte Gaucho luffer ankommet! De koster stadig 349 kr.

Skynd dig!

13 responses to “Skynd dig!

  1. hej er der flere tilbage i st. 6 / 6½ ???

  2. Hejsa, får I disse luffer igen i år?

  3. kenneth westlin

    undskyld nu er jeg ikke med, jeg ringe til jer i dag onsdag d.28.10.2010 og fik at vide at de var udsolgt ???? har lige modtaget en email fra jer om at i har dem, nu er jeg forviret. Hvis i har med i størrelse 6 og sort vil jeg meget gerne købe dem. skriv lige i en mail jeres konto nummer så sætter jeg penge ind på den husk porto.
    med venlig hilsen
    kenneth westlin

    • Hej Kenneth!

      Gaucho lufferne ryger virkelig hurtigt de her dage, så der var nogle da du skrev, men de nåede at blive solgt alle sammen!
      Men der bliver bestilt flere i dag, så det komme op på bloggen ligeså snart de er i butikken igen!

      Venlig hilsen Donn Ya Doll

      • kenneth westlin

        hejsa igen igen. :o)

        Kunnne I ikke være så venlige at give mig jeres kontonummer, jeg har desværre ikke muglighed for at kommer forbi jeres butik da min arbejdstider er når i har åben.

        Jeg har spurgt på disse luffer lige siden sidste år.

        Med venlig hilsen
        kenneth westlin

      • hej Kenneth!

        Jeg kontakter dig når de er kommet i butikken, så vi ved at det er et par til dig inden du overfører penge!

        Ha’ en god dag!

  4. Hej. Kan man her bliver gjort opmærksom på hvis der skulle være flere gaucho luffer i str. 7 tilbage?

    mvh Michael

  5. Hej!
    Jeg har været så uheldig at miste min ene Gaucho skindluffe.. Har i flere i sort, str. 6 1/2?

    Marie-Louise

Skriv et svar

